Wat bij beschadigde artikelen of fabricagefouten?
Alle geleverde artikelen worden vooraf door Axeswar Design grondig nagekeken op eventuele fabricagefouten en vervolgens met de grootste zorg verpakt en verzonden. Mocht je toch een beschadiging opmerken, dan dien je dit via een e-mail aan [email protected] te melden binnen de 14 dagen. Samen zorgen we dan voor de beste oplossing: meestal het retourneren van het defecte artikel waarna jou kosteloos en onmiddellijk een nieuw pakket wordt toegestuurd. Mocht eenzelfde artikel niet meer in voorraad zijn, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort of kan je desgewenst kiezen voor een tegoedbon.
Wat als mijn aankoop me niet bevalt?
Is je aankoop toch niet precies wat je zocht, dan is dat jammer maar het hoeft geen probleem te zijn. Je kunt zonder opgaaf van reden binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling via e-mail aan [email protected] aangeven dat je liever afziet van je aankoop. Maak je gebruik van dit retourrecht, dan storten wij jou het aankoopbedrag terug na goede ontvangst van de geretourneerde producten.
Hoe dien ik mijn retourzending te doen?
Retourzendingen dienen te worden terugbezorgd in originele staat. Axeswar Design zal de bestelling terugbetalen zodra het geretourneerde artikel ontvangen werd, en op voorwaarde dat het artikel niet door de klant beschadigd werd. Om discussie terzake uit te sluiten worden alle geleverde artikelen vooraf door Axeswar Design grondig nagekeken.
Retours kunnen persoonlijk door de klant worden teruggebracht naar de winkel te Gent (B) of kunnen per post worden teruggestuurd. Klanten die opteren om een artikel per post terug te sturen, doen dit best aangetekend. Verpak, bescherm en verzegel in dat geval uw retour voldoende en hergebruik bij voorkeur de originele verpakking. Het risico van het retour zenden ligt bij de klant of de verzenddienst (indien aangetekend). De vervoerskosten van de retourzending moeten vooraf betaald zijn en zijn ten laste van de klant.